INFORMATII UTILE

Inainte de internare

In functie de disponibilitate, camera in care seniorul va locui poate avea regim privat (un singur pat) sau semiprivat. In urma vizitei efectuate in cadrul centrului veti observa ca fiecare camera este dotata cu: baie, tv, telefon, frigider, birou, etc.

Primul pas pentru a ne cunoaste este acela ca familia sau apropiatii sa programeze o vizita in cadrul centrului. In cadrul vizitei se va solicita dosarul medical (externari, evaluari, recomandari, tratamente, etc.) pentru a putea stabili un program medical individualizat. De asemeena, pentru mai multe detalii, ne puteți vizita oricând la sediul nostru din Bucuresti, sector 2, Str. Badea Cartan nr. 16.

Daca familia sau apropiatii decid ca Azil Privat deserveste toate nevoile seniorului si ca reprezinta locul potrivit pentru continuarea activitatilor sale zilnice, pentru recapatarea starii de sanatate sau pentru recuperarea fizica, atunci este necesara efectuarea unei rezervari, care se face in scris la sediul nostru din Bucuresti, sector 2, Str. Badea Cartan nr. 16.

Internare

Dupa rezervarea propriu zisa se stabileste data internarii propriu-zise in cadrul Azilului Privat si atunci este nevoie ca Rezidentul si Apartinatorul sa aiba asupra lor urmatoarele acte necesare in ziua internarii:

Actele necesare in ziua internarii:
  • Buletin / Carte de identitate curator;
  • Buletin / Carte de identitate rezident;
  • Talon de pensie rezident;
  • Dosar medical (externari, evaluari, recomandari, tratamente).
In ziua internarii se vor semna  urmatoarele documente:
  • cerere;
  • contract;
  • declaratie;
  • proces verbal.

In ziua internarii, Rezidentul va primi din partea centrului toate echipamentele vestimentare de care are nevoie: haine zi, haine noapte, prosop, obiecte pentru igiena personala.

Familia sau apropiatii pot aduce seniorului obiecte precum: ochelari, carti, fotografii sau alte obiecte ce personalizeza spatiul. In ziua internarii se efectueaza plata pentru perioada de rezidenta (perioada minima de rezidenta este de 10 zile, in functie de locurile disponibile).

Intrebari frecvente

Dosarul medical contine toate informatiile medicale evaluate pentru viitorul rezident al Azilului Privat si contine istoricul medical cu externarile, evaluarile, recomandarile, tratamentele de pana atunci ale seniorului. Dosarul medical este deosebit de important pentru a avea acces la intregul istoric al rezidentului.

In situatiain care rezidentul doreste sa plece pentru o perioada delimitata de timp, planificam impreuna cu rezisentul si familia acestuia continuarea tratamentului sau a activitatilor, iar locul in camera este pastrat, atat timp cat lucrurile personale raman inauntru si plata pentru perioada respectiva este asigurata.

Pentru internare este nevoie, pe langa dosarul medical, care va fi examinat si evaluat inainte, de buletinul apartinatorului, buletinul rezidentului si de talonul de pensie al rezidentului. In rest, seniorul isi poate aduce, pe langa acte, orice considera de cuviinta ca ii poate folosi.

La internare plata se va face numerar, ulterior aceasta se poate face fie numerar fie prin transfer bancar.

Sigur ca da, acest tip de ingrijire face parte din gama serviciilor oferite de noi. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.

Meniul poate fi ales impreuna cu medicul pentru a gasi cea mai buna formula pentru sanatatea rezidentului.

Asiguram personal medical in permanenta prin asistente medicale, infirmiere, ingrijitoare.

Conditiile de alegere sunt simple si fiecare rezident isi va putea alege locul dintre cele ramase libere la venirea sa in centru, conform rezervarii si optiunilor alese (camera individuala camera dubla, etc.).