Noi, cei de la Azil Privat, dorim să oferim pacienților noștri cele mai bune servicii. Tocmai de aceea am realizat un set de întrebări și răspunsuri aferente, scopul acestora fiind de a lămuri și de a oferi informații suplimentare despre anumite aspecte importante, ce pot face diferența în alegerea căminului pentru seniori.

  1. Ce acte sunt necesare pentru a mă interna ca pacient în cadrul Azil Privat?

Documentele necesare pentru Azil Privat sunt: dosarul medical,  buletinul rezidentului, talonul de pensie al acestuia și buletinul aparținătorului. Menționăm că dosarul medical este extrem de important întrucât acesta conține toate informațiile referitoare la posibilele afecțiuni ale seniorului, eventuale internări și externări, recomandări și tratamente primite. Cu ajutorul acestora ne vom asigura că pacientul va primi cele mai bune îngrijiri, corespunzătoare necesităților lui.

  1. Cum pot realiza plata?

Plata se realizează în numerar la internare, urmând ca în lunile următoare să puteți opta și pentru transfer bancar. 

  1.   Există personal medical în permanență la dispoziția seniorilor?

Da, în cadrul Azil Privat pacienții se bucură de asistență non-stop. Astfel, putem interveni cât mai rapid și eficient pentru ca seniorii să se bucure de servicii de calitate. În plus, fiecare camera prezintă un buton special de alarmă care poate fi folosit pentru a chema personalul de specialitate.

  1.   Se oferă îngrijire persoanelor cu probleme medicale sau cu handicap?

Da, în cadrul Azil Privat avem o gamă largă de servicii pentru seniorii care au anumite afecțiuni. Vă stăm la dispoziție cu cabinet medical, sală de kinetoterapie și personal pregătit pentru a inteveni în caz de urgență. În plus, clădirea noastră este ideală pentru seniori, având lifturi care facilitează deplasarea acestora.

  1.   Care sunt condițiile prin care rezidentul își poate alege locul într-o anumită camera?

Fiecare rezident își va putea alege locul dintre cele rămase libere la venirea să în centru, conform rezervării și opțiunilor alese. Vă garantăm că indiferent de tipul de cameră, pacientul se va bucura de condiții optime și de confortul necesar.

  1.   Meniul este unul generalizat pentru toți pacienții?

Fiecare senior va primi meniul în funcție de recomandările medicului și de eventualele afecțiuni de care suferă. Prioritatea noastră este ca pacientul să se bucure de o masă sănătoasă, gustoasă, gândită pentru nevoile sale.

  1. Pacientul poate pleca pentru o anumită perioadă de la Azil Privat, în weekend sau în vacanță?

Dacă seniorul dorește să plece pentru o perioadă limitată de timp împreună cu familia sa, acesta poate desigur să facă acest lucru. Se va stabili împreună cu rezidentul continuarea tratamentului, locul în cameră este păstrat lucrurile personale rămân în siguranță la Azil Privat. Aceste aspecte sunt valabile atât timp cât pacientul a realizat plata pentru perioada respectivă.

Acestea sunt principalele informații cerute de către pacienți și familiile lor. Dacă doriți mai multe informații despre Azil Privat și despre serviciile speciale oferite pacienților ce suferă de Alzheimer vă așteptăm la o discuție pe strada Badea Cârțan, nr. 16, București, sau telefonic, la numărul 0212102731.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *